راه هایی برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

راه هایی برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی

راه هایی برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی وجود دارند که دانستن آن ها برای همه ی تقاضا کننده ها لازم و حیاتی است، فلذا امروزه تعدد کمپانی های تولید کننده ی نمونه های تقلبی روز به روز بیشتر شده و هر روز شاهد نمونه های تقلبیِ به مراتب کثیر تری در بازار هستیم، نمونه هایی که باید از خرید آن ها به طور کاملاً جدی خودداری کرد. در این بین emdadmobile.net میتواند انتخاب خوبی برای خرید شارژر، کابل شارژ، اداپتور و کلگی شارژر سامسونگ باشد.
در واقع متقاضیانی که قادر به تشخیص شارژر اصلی سامسونگ نیستند و در فرایند خرید نمونه های اورجینالِ آن سهل انگاری می کنند نه تنها به تعدد کمپانی های تولید کننده ی منفعت طلب دامن می زنند بلکه خطر و عواقب ناشی از نمونه های تقلبی را به جان خریده و متحمل خواهند شد.
به احتمال زیاد اگر شما هم از متقاضیان این کالا هستید و نسبت به حساسیت بالای این موضوع آگاه تر شدید، با خود می گویید چگونه می توان یک نمونه ی اصل را از تقلبی تشخیض داد تا از دام کمپانی های منفعت طلب دوری کرد؟
این پرسش و این نگرانی کاملاً صحیح و به جاست، فلذا تمام کمپانی های مذکور می کوشند نمونه هایی روانه ی بازار کنند که شباهت بالایی با شارژر های اورجینال سامسونگ داشته و تشخیص آن ها از یک دیگر سخت باشد.
اما لازم به گفتن است با بررسی های گسترده ای که در این زمینه انجام شده، کارشناسان متخصص راه های گوناگونی برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی ارائه داده اند، راه هایی که اگر آن ها را بدانید احتمال خرید شارژر تقلبی را به مراتب کاهش داده و از دام کمپانی های منفعت طلبِ این حوزه دوری خواهید کرد.
حال اگر می خواهید این راه ها را بدانید و اطلاعات خود را در این زمینه گسترش دهید در خواندن متن پایین تعلل نکنید و تا انتها همراه ما باشید،‌ تا موفق به تشخیصی درست و نهایتاً خرید شارژر اصلی سامسونگ شوید.
روش های تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از روی ظاهر
نشانه هایی وجود دارند که اگر در ظاهر یک نمونه شارژر سامسونگ مشاهده کردید حاکی از تقلبی بودن آن است. در واقع وجود یک سری نشانه در مطمئن ترین راه و روش در این مسئله محسوب می شود.
این نشانه ها که بررسی آن ها تحت عنوان روش های تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از روی ظاهر شناخته می شوند، دارای موارد مختلفی هستند که در ادامه به چند مورد مهم اشاره کرده ایم:
اولین چیزی که می توان در ظاهر شارژر های موبایل بررسی کرد، نوع بسته بندی آن ها می باشد. متریال مورد استفاده در بسته بندی نمونه های اصل کیفیت خوبی داشته و سطح آن دارای نوشته هایی با جلوه ای طبیعی است، یعنی نه بیش از حد پر رنگ بوده و نه به طور بی کیفیت و کم رنگ می باشند.
مطابقت تاریخ درج شده روی بسته بندی با تاریخ سطح شارژر از دیگر نشانه هایی است که اگر دارای نقصی باشد حاکی از تقلبی بودن شارژر است.
تمییز بودن درز های شارژر نیز نشانه ی خوبی در زمینه ی تشخیص از روی ظاهر به شمار می رود، فلذا برخی از نمونه های تقلبی دارای درز هایی نا مرتب و نا منظم می باشند.
نوشته هایی که در سطح شارژر چاپ شده اند از فونتی تو پر و ظاهری واضح برخوردار هستند، در حالی که اگر غیر از این باشد یعنی فونت ها بی کیفیت، کم رنگ و نا واضح بودند، شارژر مربوطه تقلبی است.
اگر دیدید گوشه ها و زوایای شارژر ظریف نیست و با یک دیگر نا هماهنگ هستند بدون شک شما در حال مشاهده ی یک نمونه ی تقلبی می باشید.
اتصالات طلایی و فلزی شارژر های اصلی سامسونگ نه تنها نور را منعکس نمی کنند بلکه رنگ نسبتاً تیره ای دارند، پس اگر دیدید اتصالات دارای رنگ روشن و شفافی هستند بدانید که شارژر مورد نظر تقلبی می باشد.
و ...
آیا بررسی نشانه های ظاهری برای تشخیص شارژر سامسونگ اصل از تقلبی کافی است؟

حال سوالی که پس از خواندن تیتر قبلی در ذهن افراد ممکن است تداعی شود این است که آیا نشانه های ظاهری برای تشخیص شارژر سامسونگ اصل کافی هستند؟
در راستای جواب این پرسش لازم است بگوییم متاسفانه امروزه فقط با تکیه بر این روش و بررسی پارامتر های ظاهری نمی توان به تشخیصی قطعی و درست رسید، فلذا کمپانی های تولید کننده ی شارژر های تقلبی به قدری ماهر و کار بلد شده اند که نمونه هایی کاملاً مشابه با ظاهر نمونه های اصلی روانه ی بازار می کنند.
به طوری که حتی ممکن است شما با توجه به ظاهر دو شارژر که یکی اصل و دیگری تقلبی است، قادر به تشخیص نمونه ی اصلی نبوده و نمونه ی تقلبی را به واسطه تمییزی ظاهر و داشتن نشانه های کیفیت بالا، تهیه کنید و گول ظاهر اصل آن را بخورید.
پس در نتیجه نمی توان فقط و فقط با تکیه بر روش های تشخیص از روی ظاهر منجر به خرید شارژر اصلی سامسونگ شد، از این رو در دو تیتر بعدی روش های به مراتب موثر تری آورده ایم که بدون شک دانستن آن ها خالی از حسن نیست.
قیمت یکی از مهم ترین پارامتر های تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی
برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی قیمت نیز می تواند پارامتر مهمی محسوب شود؛ پارامتری که نسبت به نشانه های ظاهری موثر تر است اما باز هم روش صد در صد مطمئنی به شمار نمی رود.
در حقیقت اگر دیدید نمونه ای با ادعای فروشنده کاملاً اصل و اورجینال است و همچنین دارای نشانه های ظاهری مطلوبی هم می باشد ولی قیمت بسیار ارزانی دارد، در تقلبی بودن آن شک نکنید. فلذا امکان ندارد یک شارژر سامسونگ اورجینال دارای بهای تمام شده ی نا چیزی باشد.
اما از آن جا که گران بودن هم نشانه ی قابل اطمینانی حاکی از اصل بودن شارژر نیست، نمی توان روی این مقوله زیاد حساب کرد و فقط با توجه به آن خرید نمود. به عبارتی فرایند شناسایی شارژر اصلی سامسونگ فرایندی است که باید همه ی پارامتر ها را در نظر بگیرید و با توجه به نتیجه گیری حاصل از تمام آن ها تشخیص درستی بدهید. یعنی بایستی همه ی روش ها را به کار گرفته و از هیچ کدام غافل نشوید.
موثر ترین راه شناسایی شارژر های اصل سامسونگ
و بالاخره می رسیم به گفتن موثر ترین راه شناسایی شارژر اصل سامسونگ، راهی که نسبت به روش های دیگر مطمئن تر و در عین حال بسیار ساده تر می باشد؛ به طوری که با بهره مندی از این روش دیگر نیازی نیست متقاضی نگران دام کمپانی های تولید کننده ی محصولات تقلبی باشد و قادر است با اطمینان خاطر به خرید بپردازد، خریدی که حتی نیازی به بهره مندی از روش های دیگری ندارد.
در اصل این راهکار را می توان تحت عنوانِ، انتخاب یک فروشگاه معتبر و خرید از آن معرفی کرد. زیرا لازم به گفتن است اعتبار بالایی که فروشندگان حوزه ی شارژر موبایل سامسونگ کسب می کنند تماماً ناشی از ارائه ی محصولات اورجینالی است که با تخصص خود قادر به تشخیص آن ها هستند. 
بنابراین اگر فقط و فقط بکوشید تا یک فروشگاه معتبر و متعهد پیدا کنید می توانید بدون این که راهکار های تشیخیص شارژر اصلی سامسونگ را در نظر داشته باشید، خریدی صد در صد مطمئن و تضمین شده انجام دهید. خریدی که در آن با پرداخت منصفانه ترین مبالغ موفق به تهیه ی اصل ترین شارژر های سامسونگ خواهید شد. یکی از این فروشگاه های معتبر همانطور که گفته شد www.emdadmobile.net است.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 4 مرداد 1399 ساعت : 20:5
بازدید : 294

خاصیت های روغن رزماری برای موی سر و تقویت رشد ابرو

Post image
فواید و موارد استفاده روغن رزماری

رزماری خیلی بیشتر از یک گیاه معطر برای طعم دادن به سیب ‌زمینی و گوشت بره است. این گیاه در واقع یکی از فوق العاده ترین و قوی ترین گیاهان دارویی و روغن‌ های ضروری بر روی کره زمین است !

رزماری با داشتن آنتی اکسیدان ORAC ، همان قدرت مبارزه باور نکردنی توت قرمز با رادیکال های آزاد را دارد. این گیاه همیشه‌ سبز جنگلی مدیترانه ‌ای هزاران سال است که برای بهبود حافظه، تسکین مشکلات هاضمه، تقویت سیستم ایمنی و تسکین درد مورد استفاده قرار گرفته ‌است.

با مطالعات و تحقیقات علمی روز به روز با توانایی ها و فواید رزماری بیشتر آشنا می شویم، برخی از این مطالعات از اثرات شگفت انگیز ضد سرطان رزماری برای بسیاری از سرطان ها خبر می دهند. ما در این مطلب با نگاهی دقیق تر فواید این گیاه سومند را بررسی می کنیم، با ما همراه باشید.

روغن ضروری رزماری چیست؟

رزماری (Rosmarinus officinalis) گیاه همیشه ‌سبز کوچکی است که به خانواده نعناع تعلق دارد که شامل گیاهان اسطوخودوس، ریحان، میرتل و مریم‌ گلی است. از برگ ‌های آن معمولا به صورت تازه و یا خشک شده برای طعم دادن به غذاهای مختلف استفاده می‌ شوند.

روغن اسانس رز ماری از برگ ‌ها و نوک گل گیاه گرفته می‌ شود. روغن رزماری با یک رایحه چوبی و همیشه‌ سبز مانند، معمولا به عنوان تقویت کننده و تمیز کننده توصیف می ‌شود.

اکثر اثرات سلامتی رزماری به دلیل فعالیت آنتی اکسیدانی بالای ترکیبات اصلی شیمیایی آن، از جمله کارنوزول، اسید کارنوزیک، اسید اور اسولیک، اسید رزمارینیک و اسید کافئیک است. رزماری قرن ها دارای تاریخچه ای طولانی است که از نظر یونانیان، رومی ها، مصری ها و عبرانیان مقدس است.

از نظر برخی از استفاده‌ های جالب‌ تر از رزماری در طول زمان، گفته می‌ شود مردم از زمان های دور، این گیاه را در مراسم جشن ها، عروسی های خود نماد عشق، محبت و دوستی می دانستند. در نقاط مختلف دنیا مانند استرالیا و اروپا، رزماری به عنوان نشانه احترام و یادگاری است که در مراسم تدفین به کار می ‌رود.

5 خاصیت روغن رزماری

تحقیقات نشان داده ‌است که روغن رزماری بسیار موثر است، این مساله هنگامی که با بسیاری از نگرانی ‌های عمده سلامتی که امروزه با آن روبرو هستیم، مهم جلوه می‌ شود. در قسمت زیر برخی از فواید روغن رزماری را آورده ایم:

  1. جلوگیری از ریزش مو و افزایش رشد مو

آلوپسی آندروژنتیک (Androgenetic alopecia) که معمولا به عنوان طاسی با الگوی مردانه یا طاسی با الگوی زنانه شناخته می شود، نوعی ریزش مو است که به نظر می رسد به مسائل ژنتیکی و هورمون جنسی مربوط شود.

یک محصول جانبی تستوسترون که به نام دی هیدروتستوسترون (DHT) شناخته شده است، به فولیکول های مو حمله می کند و باعث ریزش موی دائمی می شود. این مساله هم برای مردان و هم زنان مشکل ساز است اما به علت اینکه مردان تستوسترون بیشتری نسبت به زنان تولید می کنند، در مردان شایع تر است.

یک مطالعه انجام شده در سال 2015، روغن رزماری را با مینوکسیدیل (دارویی پرطرفدار برای رشد مو) مقایسه کرد. افراد به دو گروه تقسیم شدند، این افراد که به دلیل DHT دچار ریزش مو شده بودند، به مدت 6 ماه، روغن رزماری و مینوکسیدیل را دریافت کردند. 3 ماه اول بدون هیچ تغییری سپری شد اما پس از گذشت 6 ماه، در موهای افراد هر دو گروه رشد قابل توجهی دیده شد. گروهی که از روغن رزماری استفاده کرده بودند، نسبت به گروه منوکسیدیل شاهد رشد موی بیشتری بودند.

این مطالعه از تاثیر روغن رزماری در جهت افزایش رشد مو در دراز مدت خبر داد. در همین مطالعه، افرادی که مینوکسیدیل دریافت کرده بودند دچار خشکی پوست شده و پوست صورت و سر آنها پوسته پوسته شده بود. به همین خاطر است که روغن رزماری گزینه مناسب ‌تری برای افراد مبتلا به آلرژی و سوزش پوست محسوب می شود.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : پنج شنبه 2 مرداد 1399 ساعت : 1:17
بازدید : 298