ژل های پرکننده، مردان و زنان

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

ژل های پرکننده، مردان و زنان

از تزریق ژل صورت برای افزایش حجم و برجسته سازی لب ها، گونه ها، برجسته سازی چانه و از بین بردن خطوط اخم و خنده استفاده می شود. برای خط اخم که با بوتاکس برطرف نمی شود، ژل بلافاصله حجم از دست رفته را دوباره به پوست تزریق می کند و چین و چروک هایی مانند خطوط لبخند و چین و چروک هایی که از دو طرف پایین بینی شروع شده و تا گوشه های بینی ادامه می یابد. دهان از بین می روند. همچنین با برخی از انواع آن می‌تواند گودی یا تورم زیر چشم یا فرورفتگی‌های برخی از قسمت‌های پوست را کاهش دهد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل
احتمالاً بلافاصله پس از تزریق نتایج حاصل از تزریق ژل را مشاهده خواهید کرد، اگرچه مشاهده تورم یا کبودی محدود در محل تزریق برای بیمار طبیعی است. پزشک شما معمولا از یخ یا کمپرس سرد برای کاهش تورم استفاده می کند. دوره تورم در این مورد بستگی به نوع ژل پرکننده پوست دریافتی بیمار دارد، البته بیشتر تورم، کبودی و قرمزی ایجاد شده باید ظرف یک هفته تا ده روز برطرف شود.

بهبود
یکی از مزایای استفاده از تزریق ژل در هایلایت چانه، لب ها، صورت و گونه ها دوره نقاهت کوتاه آنهاست. در این حالت حدود یک هفته طول می کشد تا تورم و کبودی از بین برود و در این مدت ممکن است پزشک به شما توصیه کند که با تقبل هزینه تزریق ژل در چانه از کلاه استفاده نکنید و مقدار آرایش صورت خود را حفظ کنید. به حداقل برسد. قرار دادن.

دوام
مدت زمان نتایج تزریق ژل بستگی به نوع تزریق انجام شده دارد. انواع تزریقی که انجام می شود به شرح زیر است:

کلاژن: نتایج دو تا چهار ماه ماندگار است.
اسید هیالورونیک: نتایج متفاوتی دارد، البته این نتایج بسته به برند مورد استفاده بین 6 تا 12 ماه ماندگاری دارند.
فیلرهای نیمه بادوام: نتایج این فیلرها بین 12 تا 18 ماه ماندگاری دارد.
پرکننده های بادوام: نتایج معمولا تا 5 سال یا بیشتر باقی می مانند.
مزایا و فواید
مزایا و فواید
با استفاده از ژل های پرکننده، مردان و زنان می توانند انتخاب مناسبی برای مبارزه با علائم و نشانه های پیری داشته باشند و بلافاصله پس از تزریق به سر کار بازگردند. این درمان غیر تهاجمی بدون نیاز به بستری طولانی مدت و بهبودی می تواند نتایج واقعی برای شما داشته باشد.

تزریق ژل صورت گاهی اوقات می تواند باعث تورم محدود در صورت شود که به ندرت توسط دیگران متوجه می شود و فقط سه روز طول می کشد. پس از استفاده از درمان پرکننده پوست، می توانید بدون کمک کلینیک را ترک کرده و به خانه برانید.

پس از تزریق ژل صورت، امکان مشاهده نتایج فوری برای بیمار وجود دارد. اگرچه ممکن است چند روز طول بکشد تا نتایج کامل این تزریق را ببینید، اما احتمالاً حتی قبل از خروج از کلینیک تغییراتی در ظاهر صورت خود مشاهده خواهید کرد. ژل های پرکننده پروتئین های طبیعی هستند که برای افزایش حجم یا صاف کردن چین و چروک ها و شکاف های عمیق پوست و درمان خط خنده بی خطر هستند. در این صورت فرآیند بهبودی تنها با تزریق پروتئین به ناحیه مورد نظر آغاز می شود و زمانی که این مواد زیر پوست قرار می گیرند، نتایج نهایی و کامل تزریق برای بیمار قابل مشاهده خواهد بود.

با توجه به نتایج فوری این روش، تزریق ژل صورت و فیلر پوست راه حلی ایده آل برای جوانسازی صورت به منظور شرکت در رویدادهای مهم و بزرگ است. تزریق ژل در چانه می تواند برای بزرگ کردن چانه و متعادل کردن اندازه آن با سایر قسمت های صورت استفاده شود. تزریق ژل می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن ظاهری شاداب و جوان به شما بدهد، در حالی که دیدن نتایج کامل جراحی جوانسازی صورت ممکن است چندین هفته طول بکشد.

انتخاب پزشک مناسب
امروزه افرادی که در زمینه های زیر تخصص دارند می توانند بدون جراحی و حجم دهی لب، تزریق ژل را برای بزرگ کردن لب انجام دهند:

جراحان پلاستیک
متخصصین پوست
جراحان زیبایی صورت
مهمترین نکته در این مورد این است که پزشکی را بیابید که دانش و تجربه کافی برای انجام تزریق ژل برای بزرگ کردن لب ها را داشته باشد و بتوانید برای استفاده از این روش درمانی به او اعتماد کنید. در این زمینه نباید به همه اعتماد کرد. تزریق ژل لب خطراتی دارد که به ویژه زمانی که تزریق های مورد نیاز توسط افراد کم تجربه انجام شود، قابل توجه است.

هنگام تصمیم گیری در مورد یک پزشک، در مورد سطح تحصیلات و تجربه او بپرسید. دکتر چند تا آمپول زده؟ آیا این پزشک عضو هیئت پزشکی انجمن پزشکی است یا خیر؟ علاوه بر این، از پزشک خود بخواهید عکس های بیماران قبلی را قبل و بعد از درمان به شما نشان دهد. آیا از نتایج درمان های قبلی روی افراد دیگر راضی هستید؟ اگر پاسخ این سوال منفی است، به دنبال انتخاب دیگری در این زمینه باشید.

عوارض و مضرات
درد احساس شده توسط بیمار در حین تزریق ژل به محل تزریق، محصول مورد استفاده (برخی از ژل ها حاوی بی حس کننده های موضعی) و سایر کرم های بی حس کننده موضعی مورد استفاده در هنگام تزریق ژل بستگی دارد. این درمان باید نسبتاً بدون درد باشد یا در صورت تزریق ژل لب، ناراحتی کمی برای بیمار ایجاد کند.

 

http://darichesalamat.ir/


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 12 فروردين 1401 ساعت : 19:52
بازدید : 317