واتساپ مخصوص گوشی های اندروید پایین و ضعیف

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

واتساپ مخصوص گوشی های اندروید پایین و ضعیف

 

 

لينک هاي دانلود واتساپ قديمي اندرويد در همين لينک موجود ميباشد.

واتساپ يکي از بهترين و پردانلود ترين مسنجر در حال حاظر در گوکل پلي و ساير پلي استور ميباشد.

نحوه ي آشنايي با برنامه ي واتساپ :

واتساپ به دليل کم حجم بودن و مصرف کم اينترنت کاربران زيادي را به خودش جذب کرده است و تا به حال ميليارد ها از گوگل پلي دانلود شده است.

قابليت هاي خوبي مثل : تماس صوتي، تماس تصويري، ارسال سريع پيام، مصرف کم اينترنت، امن بودن بسيار قوي، ارتباط با ساير افراد مجرد، اضافه کردن استوري، فونت هاي جذاب، حالت شب، قالب هاي شيک و... ميباشد.

قابليت هاي منفي واتساپ :

اول : نميتوان بيشتر از يک عکس پروفايل قرار داد.

دوم : بيشتر از 2 دقيقه و 25 ثانيه نميتوان فيلم ارسال کرد.

سوم : بيشتر از 30 عدد نميتوان عکس ارسال کرد.

چهارم : موقع گوش دادن آهنگ وقتي از صفحه ي چت يک کاربر خارج ميشويم آهنگ به طور قطع خواهد شد و بايد به عقب برگشت و در داخل چت کاربر به اهنگ مورد نظر خود گوش داد.

پنجم : وقتي عکساي با يک کاربر داخل صفحه ي چت زياد باشد عکسها به صورت خودکار پاک خواهد شد.

 

وقتي اول صبح از خواب بيدار ميشيم اولين کاري که ميکنيم اينترنتون رو روشن ميکنيم و به پيام هايي که از واتس آپ برامون آمده است را يه نگاه از بالاي صفحه با گوشه ي چشمانمان مي اندازيم و بعد به داخل مسنجر محبوب واتساپ ميشويم و پيام هايي که بهمون ارسال شده را مرور ميکنيم و جواب تک تکشون رو ميديم و از گروه هايي که برامون پيام ارسال شده را با دقت فراوان ميخوانيم و استوري هايي که دوستانمان قرار داده رو نگاه ميکنيم.

عکس هاي دلخواه را به پروفايل شخصي خودمان قرار ميديم و متن هاي جالبي را که از سايت هاي عاشقانه و جذاب پيدا خواهيم کرد را به دوستانمان ارسال ميکنيم با دوستانمان تماس تصويري ميگيريم تا دلتنگي هايمان از بين برود.

براي راحتر شدن کارمان و وقت زيادي نزاشتن براي بقيه دوستان، ويس به آنها ارسال ميکنيم تا کار ما و آنها راحتر شود و هم آنها و ما خسته نشيم.

موقع هايي که شارژ تلفن همراه نداريم ميتوانيم از طريق پيام رسان واتساپ به صورت صوتي يا تصويري تماس بگيريم که اينترنت زيادي هم مصرف نخواهد شد.

 

خيلي از عزيزانمان گوشي هاي اندرويد ضعيفي دارند و مايل هستند از آن استفاده کنند يا در واقع دنبال ورژشي قديمي برنامه اندرويد واتساپ هستند در اول هاي مطالب لينکي قرار داديم با مراجعه به آن ميتوانيد برنامه واتساپ را نصب و فعال سازي کنيد.

از اين مطالب گفته شده اميدواريم لذت کافي برده باشيد.

 

 

 

 

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : چهار شنبه 9 تير 1399 ساعت : 22:40
بازدید : 281