مناطق گردشگری تهران - قسمت دوم

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

مناطق گردشگری تهران - قسمت دوم

5. مجتمع سعد آباد
ساختمان و معماری زیبا در تهران

مجموعه سعد آباد واقع در شمیران تهران در زمان سلطنت قاجار و پهلوی ساخته شده است. این مجموعه دارای معماری خیره کننده ای مانند کاخ سبز که در اواخر سلطنت قاجار ساخته شده است و کاخ سفید که در دهه 1930 ساخته شده است. همچنین می توانید مکان های باورنکردنی دیگری را در مجموعه سعد آباد مانند موزه هنرهای زیبا و موزه نظامی مشاهده کنید که مملو از اطلاعات در مورد آداب و رسوم سلطنتی و لوازم نظامی است.

نام: مجتمع سعد آباد
آدرس: تهران، خیابان طاهری

6. موزه فرش ایران
موزه فرش ایران

موزه فرش ایران یکی از محبوب‌ترین نقاط تهران است که در نزدیکی پارک لاله، یکی از فضاهای سبز معروف شهر قرار دارد. موزه فرش در زمان ملکه فرح دیبا در سال 1355 به منظور احیای صنعت فرش بافی در ایران تأسیس شد. علاوه بر فرش، این موزه شامل حدود 7000 کتاب و متن است. اما نکته برجسته، فرصتی برای دیدن فرهنگ جذاب فرش ایرانی ایران است.

نام: موزه فرش
آدرس: ایران، تهران، خیابان دکتر فاطمی و کارگر شمالی، cnr

7. مجتمع نیاوران
مجتمع نیاوران تهران

مجموعه نیاوران یک کاخ تاریخی واقع در شمیران تهران است. قدمت آثار و بناهای آن به دوره قاجار و پهلوی می رسد. شاه محمدرضا پهلوی در دوران سلطنت خود به همراه خانواده خود در مجتمع نیاوران ساکن شد. این مجموعه امروزه از پنج موزه مانند موزه کاخ نیاوران و غرفه احمدشاهی، کاخ صاحبقرانیه و موزه اتومبیل تشکیل شده است. این مجموعه همچنین دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی از جمله گالری جهان نما، تالار آبی، موزه کتابخانه شاهنشاهی و باغ نیاوران می باشد.

نام: مجتمع نیاوران
آدرس: تهران، خیابان نیاوران

8. پارک لاله تهران (پارک لاله)
پارک لاله تهران (پارک لاله)

پارک لاله یکی از زیباترین فضاهای باز تهران است که نام آن از کلمه فارسی لاله گرفته شده است. به دلیل موقعیت مرکزی، مکانی عالی برای توقف و استراحت در بین نقاط دیدنی اطراف تهران، با فضای سبز و گل های فراوان در اطراف پارک است.

نام: مسجد امام ایران
آدرس: تهران، تهران، منطقه 6، بلوار کشاورز، استان تهران

9. خزانه جواهرات ملی
خزانه جواهرات ملی که به نام موزه جواهرات ملی نیز شناخته می شود، مکانی محبوب برای بازدید در تهران است که یکی از بزرگترین مجموعه جواهرات در سراسر جهان را در خود جای داده است. موزه جواهرات ملی همه روزه به جز پنجشنبه و جمعه از ساعت 14 تا 17 به روی بازدیدکنندگان باز می شود. جزوه های راهنمای آن به زبان های مختلف فارسی، انگلیسی، فرانسوی، روسی، آلمانی، ژاپنی و عربی موجود است. این موزه طیف عظیمی از جواهرات گرانبها و زیبا را از سراسر جهان برای دیدن ارائه می دهد.

نام: موزه جواهرات ملی
آدرس: استان تهران، فردوسی، جوادیه، خیابان 213 بانک مرکزی ایران

10. برج میلاد (برج ال میلاد)
برج میلاد یکی از بهترین مناظر تهران

برج میلاد یکی از جذاب ترین دیدنی های تهران است که معمولاً به آن برج تهران می گویند. برج میلاد 11 سال طول کشید تا درهای خود را به روی بازدیدکنندگان باز کند، ساخت آن در سال 1997 آغاز شد و سرانجام در سال 2008 به پایان رسید. این برج با ارتفاع 435 متر، بلندترین برج ایران و تهران است. پایه هشت ضلعی این برج نمایانگر معماری ایران است و این فرصت را به گردشگران می دهد تا فرهنگ ایرانی را بشناسند.

https://ascharter.ir/flight/search/MHD/THR/%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%B7-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت : 23:7
بازدید : 307