فلش مووی

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

خرید باتری شیائومی از فونی شاپ

اگر شما صاحب یکی از گوشی های شیائومی باشید قطعا موبایل شما دارای یک باتری قدرتمند است.  بالا بودن ظرفیت باتری موبایل شیائومی و طول عمر مفید آن در بازار اسمارت فون ها مشهور است.

یکی از مهمترین گزینه ها در انتخاب و خرید گوشی های هوشمند، طول عمر باتری موبایل است.

معمولا، گزینه ای برای چک کردن طول عمر باتری موبایل روی دستگاه های اندروید وجود ندارد اما اگر سال هاست که از موبایل خود استفاده می کنید و متوجه شده اید که با گذشت زمان طول عمر باتری موبایل شیائومی شما کاهش یافته است.

می توانید طول عمر باتری خود را با کد دستوری *#*#6485# بررسی کنید تا در صورت نیاز نسبت به خرید باتری اصل موبایل شیائومی از فونی شاپ اقدام نمایید.

روش هایی وجود دارند که می توانید در طول روز مدت زمان بیشتری از باتری گوشی شیائومی خود استفاده کرده و طول عمر آن را افزایش دهید:

  • وای فای، GPS و دیتای موبایل خود را در صورتی که به آن ها نیازی ندارید؛ خاموش نگه دارید.
  • گزینه روشن شدن صفحه نمایش را زمانی که قفل است برای هر نوتیفیکیشن غیر فعال نمایید.
  • خاموش کردن گزینه انیمیشن های سیستم که در بخش تنظیمات و در منوی Battery & Performance وجود دارد؛ باعث می شود پردازنده گرافیکی شما کمتر مورد استفاده قرار بگیرد و همین مسئله موجب کاهش مصرف باتری شما خواهد شد.
  • این نکته را به یاد داشته باشید که بیشترین مصرف باتری گوشی مربوط به روشنایی صفحه نمایش است. هرچه میزان این روشنایی بیشتر باشد؛ مصرف باتری موبایل شیائومی نیز بیشتر می شود. بنابراین سعی کنید میزان روشنایی صفحه نمایش را همیشه در Auto بگذارید.
  • ویبره موبایل شیائومی را قطع کنید.
  • با رفتن به مسیر Playstore – Settings – Auto-update apps، بروزرسانی google play را بر روی حالت دستی قرار داده تا تنها در هنگامی که نیاز دارید؛ اپلیکیشن های شما بروزرسانی شوند.

متاسفانه امروزه باتری های کپی و تقلبی در بازار زیاد شده و به جرأت می توان اذعان داشت که 90 درصد باتری های موجود در بازار کیفیت مناسبی ندارند.

از سوی دیگر کاربران امروزه با خرید باتری موبایل شیائومی به صورت غیر حضوری با مشکل روبرو هستند.

فروشگاه آنلاین فونی شاپ امکان خرید باتری های اصل شیائومی را از سراسر کشور به صورت آنلاین فراهم کرده است.

فروشگاه آنلاین فونی شاپ بر روی فروش باتری های اصلی موبایل به ویژه باتری موبایل شیائومی تمرکز کرده و تلاش می کند کاربران بتوانند بدون هیچ دغدغه ای باتری اصل خریداری نمایند.

از آنجا که پشتیبانی نیز در این حیطه بسیار حائز اهمیت است؛ علاوه بر ضمانت 6 ماهه باتری، کاربران می توانند از طریق پشتیبان آنلاین سایت در تماس باشند و پاسخ سوالات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند.

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 23 ارديبهشت 1402 ساعت : 1:48
بازدید : 158

املاک پرند

با توجه به شرایط شهر پرند و پیشرفت روز افزون کیفیت زندگی و امکانات رفاهی در آن، خرید و فروش ملک در این شهر نیز شدت گرفت. گسترش تقاضا ها برای خرید و فروش املاک پرند منجر شد تا مراکز زیادی به منظور این کار در این شهر تاسیس شوند. امروزه شاهد املاکی های زیادی در سطح شهر پرند و دیگر شهر ها از جمله تهران هستیم که به خرید و فروش واحد های مسکونی و تجاری پرند می پردازند.

املاک پرند فاز ۲ دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. خانه های این فاز با قیمت های متغیری به فروش می رسند. عوامل مختلفی روی قیمت خانه های این فاز تاثیر می گذارند. متراژ و سال ساخت از مهم ترین آیتم های تاثیر گذار روی قیمت واحد ها می باشد. واحد های ۷۰ متری قیمتی در حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ تا ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دارند. این در حالی است که قیمت خانه های ۱۰۰ الی ۲۰۰ متری به ۲ الی ۳ میلیارد تومان در این فاز می رسد.

املاک پرند فاز 4 بیشتر به مسکن مهر تعلق دارند. لازم به ذکر است که در میان ساختمان های این فاز می توانیم شاهد پروژه های شخصی ساز نیز باشیم. با توجه به وجود تعداد زیادی واحد مسکونی در این فاز، دولت توجه زیادی به ساخت مراکز تفریحی و فراهم کردن تمامی امکانات رفاهی و خدماتی داشته است. در این فاز می توانیم شاهد مراکز آموزشی و ورزشی و یا مراکز درمانی مجهز و نوساز باشیم. در ابتدای شروع کار مسکن مهر‌ واحد های این فاز با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسیدند. امروزه نیز با وجود افزایش قیمت ملک می توانیم واحد های مسکن مهر این فاز را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنیم.

اگر بخواهیم به طور کلی توضیح دهیم فاز های ۴ تا ۶ بیشتر واحد های مسکن مهر را دارا می باشند. در نتیجه املاک پرند فاز 5 نیز بیشتر خانه های مسکن مهر را شامل می شوند. این خانه از نقشه های تقریبا یکسانی پیروی می کنند و تنها بازسازی آن ها طبق سلیقه مالک می تواند متفاوت باشد. متراژ واحد های این فاز نیز بالا بوده و مناسب اسکان خانوار هایی با تعداد بالا می باشد.

فاز ۶ یکی دیگر از فاز های پرند می باشد که بیشتر روی مسکن مهر متمرکز است. املاک پرند فاز 6 واحد های استاندارد در ساختمان هایی با شکل یکسان دارند. بافت شهر ظاهر نوساز خود را حفظ کرده و برای ساکنان جز فاز های محبوب به شمار می رود. یکی از مزایای خانه های این فاز، احاطه به کل منطقه پرند می باشد. خانه های فاز ۶ بیشتر در مناطق مرتفع ساخته شده اند به همین علت خانه های آن دید کاملی به سایر بخش های پرند دارند.

املاک پرند فاز ۳ نسبت به سایر فاز ها خنک تر می باشد که این امر به علت ارتفاع بیشتر آن رخ داده است. افرادی که از شهرستان های سردسیر قصد مهاجرت دارند بهتر است املاک پرند در فاز ۶ را برای زندگی انتخاب کنند. مساحت و وسعت فاز ۶ در حدود هزار و هفتصد هکتار برآورد شده است. در این منطقه وسیع حدود ۳ هزار و ۸۰۰ واحد ساخته شده است که جمعیت زیادی را در خود جای می دهد.

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی شهر پرند و خدماتی نزدیک املاک پرند در این فاز از جمله مزایای آن می باشد. همچنین مهندسان در حال ساخت راه ارتباطی از این فاز به جاده ملارد و کرج هستند. تمامی این موارد در کنار نقشه کشی زیبای واحد های املاک فاز ۶ که توسط شرکت های ترکیه ای طراحی شده است باعث جذب مشتری برای خرید و اجاره خانه شده است.

خرید و فروش مسکن مهر شهر پرند یکی از بهترین اقدامات دولت در شهر هایی مانند پردیس و پرند می باشد. شهر پرند به علت داشتن آب و هوای معتدل تر نسبت به پردیس گزینه مناسب تری به شمار می رود. املاک پرند به دو دسته املام شخصی ساز و املاک مسکن مهر تقسیم می شوند. املاک مسکن مهر توسط دولت و پیمانکار های دولتی طراحی و ساخته می شوند. به علت حمایت دولت از سازندگان این املاک، قیمت واحد ها در ابتدای خرید و ثبت نام بسیار مناسب می باشد.

فایلینگ و آگهی املاک پرند به گونه ای ساخته شده اند که هر واحد و هر ملک بتواند تقریبا به تمامی خدمات رفاهی دسترسی کامل داشته باشد. علاوه بر این مجتمع های آموزشی نظیر مدرسه در تمامی مقاطع و آموزشگاه های تدریس زبان و دیگر حرفه ها نیز در پرند با شرایط مناسب ساخته شده اند. این آیتم یکی از نقاط قوت این شهر برای زندگی می باشد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1402 ساعت : 1:17
بازدید : 151

HP SAN Switch License

HP SAN Switch License enables businesses to access various features and capabilities of the SAN switches, including fabric virtualization, performance monitoring, and security. HP offers licenses for different types of SAN switches to provide businesses with flexibility and choice in selecting the features that best fit their needs.

Fabric virtualization is a key feature enabled by HP SAN Switch License, allowing businesses to create logical fabrics within their physical fabric infrastructure. This helps businesses to create isolated and secure environments for different applications, departments, or even customers. With fabric virtualization, businesses can manage their SAN environment more effectively, without the need for physical separation of the SAN infrastructure.

Performance monitoring is another key feature of HP SAN Switch License, providing real-time insights into the performance of the SAN infrastructure. Businesses can monitor the throughput, latency, and utilization of the SAN switches to ensure that their storage systems are performing optimally. This feature can help businesses detect and resolve performance issues quickly and efficiently, minimizing downtime and ensuring business continuity.

Security is another critical feature enabled by HP SAN Switch License, ensuring that the SAN infrastructure is secure and protected from unauthorized access. HP SAN Switch License provides businesses with access to features such as Access Gateway, Fabric Secure, and Secure Fabric OS. These features help businesses to secure their SAN infrastructure, ensuring that data is protected from unauthorized access or theft.

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : چهار شنبه 16 فروردين 1402 ساعت : 1:44
بازدید : 162

golicense.ir

اکثر کاربران با یک مرورگر وب به Splunk Enterprise متصل می شوند و از Splunk Web برای اجرای استقرار خود، مدیریت و ایجاد اشیاء دانش، اجرای جستجوها، ایجاد محورها و گزارش ها و غیره استفاده می کنند. همچنین می توان برای مدیریت استقرار Splunk Enterprise از محیط CLI استفاده کرد. در ادامه به معرفی لایسنس اسپلانک به صورت تخصصی تر خواهیم پرداخت.

یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در حوزه مانیتورینگ شبکه، ManageEngine License ( لایسنس ManageEngine ) می باشد. این نرم افزار با قابلیت استفاده در سطح بالا با بیش از ۴۰،۰۰۰ مشتری در سراسر جهان، از چارچوب های بزرگ مدیریت شبکه به حساب می آید. بخش نرم افزاری مدیریت IT Enterprise از شرکت ZOHO Corp است که در سال ۱۹۹۶ تأسیس شده و تا سال ۲۰۰۹ به عنوان شرکت AdventNet شناخته شده است.

با قابلیت های این محصول و با استفاده از پروتکل RADIUS، محصولات سیمی و یا وایرلس و حتی ریموت که به شبکه داخلی متصل شده اند مورد بررسی و کنترل دقیق قرار گرفته تا از صلاحیت ورود آنها به شبکه و عدم ایجاد تهدید امنیتی برای سازمان اطمینان حاصل شود. علاوه بر موارد بالا، با بهره گیری از قابلیت Device Administration و پروتکل TACACS ، لایسنس سیسکو ISE قادر به مدیریت سطح دسترسی و ثبت تمامی تغییرات انجام شده روی تجهیزات زیرساخت شبکه از جمله سوئیچ، روتر و فایروال توسط ادمین های شبکه است.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : چهار شنبه 16 فروردين 1402 ساعت : 1:42
بازدید : 167

دانابوم

تحصیل در ایران و دانشگاه‌های معتبر این کشور با توجه به موقعیت و جایگاه علمی کشور ایران مورد توجه افرادی است که تصمیم تحصیل در ایران دانابوم را دارند. هر ساله تعدادی از افراد برای تحصیل به ایران می‌آیند که بر اساس تحقیقات انجام شده این آمار افزایش پیدا کرده است.

هر کشور برای جذب دانشجو شرایط و قوانین خاص خود را دارد و کشور ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین، دانشجویانی که قصد تحصیل در ایران را دارند، باید آئین‌نامه پذیرش دانشجویان خارجی را مطالعه کرده و شرایط موجود در آن را در نظر داشته باشند. این شرایط به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شوند.

تحصیل در ایران danaboom را می‌توان به دو بخش کلی دانشجویان بورسیه و دانشجویان غیربورسیه تقسیم کرد. دانشجویانی که بورسیه تحصیلی دریافت می‌کنند، این امکان را دارند که بدون پرداخت شهریه در یکی از دانشگاه‌ها یا مراکز علمی ایران مشغول به تحصیل شوند.

کشور عزیزمان ایران دانشگاه‌های خوب و مراکز علمی معتبری دارد که مورد استقبال بسیاری از اتباع خارجی و علاقه‌مندان به تحصیل قرار می‌گیرد. دانشجویان خارجی که قصد ادامه Study in iran را دارند باید قبل از هرکاری شرایط جذب دانشجو در ایران را شناخته و اقدام به دریافت پذیرش از دانشگاه‌ها و مراکز موزشی معآم آموزشی معتبر این کشور نمایند تا موفق به اخذ ویزای تحصیلی ایران شوند.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 15 فروردين 1402 ساعت : 1:35
بازدید : 142

سایت املاک جاوید

خرید ویلا ساحلی سرخرود به با کیفیت بودن و پیشرفته بودن تاسیسات بسیار اهمیت داده شده است. در هر کدام از بلوک های برج ساحلی دو سرویس آسانسور وجود دارد که به یک راه پله منتهی می شود. تمام قسمت های برج از بهترین سیستم لوله کشی اسپیلت و شوفاژ برخوردار است. همچنین ساختمان برج فروزان، مجهز به سیستم هشدار و اطفای حریق بوده، سیستم برق اضطراری دارد؛ سیستم روشنایی برج هوشمندسازی شده است و این ویژگی در محوطه برج هم وجود دارد.

خرید آپارتمان ساحلی سرخرود یکی از منطقه های توریستی شمال کشور ایران که با اب هوای مناسب نظر علاقه مندان به خرید سرمایه گذاری به شمال کشور را جلب کرد شهر توریستی سرخرود دارای تمامی امکانات از جمله هتل بیمارستان مرکز خرید و….. است که همین امر باعث شد که خیلی از قوم های کشور تصمیم به سکونت همیشه گی در شهر سرخرود گرفته اند

خرید زمین ساحلی سرخرود از هر نظر ایده‌آل است. از آنجایی که واحدهای آپارتمانی این برج با متراژ متنوعی در دسترس هستند، با توجه به بودجه مالی خود می توانید یک آپارتمان فول امکانات و لوکس در هر کدام از طبقات برج خریداری کنید.

خرید ویلا شهرکی سرخرود در زمینی به وسعت ۳۴۰۰ متر مربع در ۲۵ طبقه ساخت شده است . این برج را می‌توان دومین برج بلند مازندران در سرخرود در پلاک اول ساحل معرفی کرد. برج فروزان در ۲۲ طبقه مسکونی و یک طبقه به پنت هاوس لاکچری اختصاص داده شده و مجهز به پارکینگ اختصاصی و لابی لوکس و مجلل است. در برج ساحلی فروزان، ۱۳۴ واحد آپارتمانی وجود دارد که متراژ واحدها ۱۴۰ تا 160 متر مربع است. این برج ساحلی در خط دریا سرخرود واقع شده است


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : پنج شنبه 10 فروردين 1402 ساعت : 1:9
بازدید : 174

سایت واسط شاپ

فروشگاه واسط شاپ تمرکز خود را بیشتر بر روی فروش لوازم جانبی گوشی مانند پاور بانک، کابل، هندزفری، هدفون و ... گذاشته است و در کنار آن، سایر لوازم دیجیتال اصل از بهترین برندهای ایرانی و خارجی را نیز ارائه می‌کند.

هندزفری بلوتوثی ریمکس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کیفیت صدای عالی و طراحی شیک و مدرنی دارند که مکمل هر دکوراسیونی است. در همین حال، طراحی اسپیکرهای خانگی ما به گونه‌ای است که کیفیت صدای استثنایی دارد که تجربه شنیداری شما را ارتقا می‌دهد.

از جمله محصولات ریمکس شرکت واسط شاپ می‌توان به هندزفری بلوتوثی، انواع شارژر همراه، کابل‌ها، اسپیکرهای بلوتوثی، اسپیکرهای خانگی، پنکه گردنی و انواع مچ بند بچه‌گانه اشاره کرد.

ما طیف وسیعی از هندزفری‌های بلوتوثی، از جمله هندزفری بلوتوثی گردنی، هندزفری بلوتوثی تک گوش و هدفون بی سیم را ارائه می‌دهیم. هر یک از این محصولات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کیفیت صدای عالی دارند و به‌خوبی در درون گوش قرار می‌گیرند؛ بنابراین می‌توانید در حین کار، ورزش یا رفت‌وآمد از این هندزفری‌ها لذت ببرید. هدفون‌های ما از مواد با‌کیفیت ساخته شده‌اند و در طیف وسیعی از سبک‌ها و رنگ‌ها مطابق با سلایق فردی اشخاص هستند.

در واسط شاپ علاوه بر طیف وسیعی از محصولات هندزفری بلوتوثی؛ انواعی از پاور بانک‌های وایرلس و با سیم موجود است. پاور بانک‌های ریمکس در واسط شاپ به گونه‌ای هستند که به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را همه جا با خود بدون دردسر استفاده کنید. ما همچنین انواع کابل‌های شارژ؛ از جمله کابل‌های لایتنینگ، کابل‌های میکرو USB و کابل‌های تایپ C را ارائه می‌دهیم که همه‌ی آن‌ها برای ارائه شارژ سریع و مطمئن برای دستگاه‌های الکترونیکی شما طراحی شده‌اند.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 8 فروردين 1402 ساعت : 18:40
بازدید : 165

ارزان دُر

درب اتوماتیک شیشه‌ ای یکی از بهترین انتخاب برای ساختمان‌ها و مراکز فروش و هایپرمارکت‌ها می‌باشد، این درب‌ها علاوه بر افزایش امنیت، می‌تواند باعث زیبایی محیط نیز شود. این درب‌ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند و می‌توانید از کمترین فضای ممکن، بیشترین بهره را ببرید. این درب‌ها قابلیت‌های فراوانی دارند و بهترین انتخاب برای سازمان‌ها و مکان‌هایی نظیر بیمارستان‌ها، ادارات، بانک‌ها، ویلاها، شرکت‌ها و … است که به دلیل رعایت بهداشت در چنین مکان‌هایی می‌تواند استفاده زیادی گردد. حتی امروزه از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در مراکز توان‌بخشی، کنفرانس و نمایشگاه‌ها نیز استفاده می‌شود.

خرید درب اتوماتیک شیشه ‌ای اگر از کسانی هستید که به تازگی یکی از محصولات ما را خریداری کرده‌اید ولی در نصب و راه اندازی آن دچار مشکل شده‌اید، یا این درب‌ها دچار مشکلات و ایراداتی هستند که از آنها راضی نیستید، ما با ارائه خدمت پس از فروش عالی برای پشتیبانی از محصولات خریداری شده توسط مشتریان عزیز می‌توانید از ضررهای مالی آنها جلوگیری کنیم و شما با خرید انواع درب شیشه‌ای اتوماتیک از ارزان دُر دیگر نگرانی بابت این موضوعات نداشته باشید

قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ ای یکی از بهترین انتخاب برای ساختمان‌ها و مراکز فروش و هایپرمارکت‌ها می‌باشد، این درب‌ها علاوه بر افزایش امنیت، می‌تواند باعث زیبایی محیط نیز شود. این درب‌ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند و می‌توانید از کمترین فضای ممکن، بیشترین بهره را ببرید. این درب‌ها قابلیت‌های فراوانی دارند و بهترین انتخاب برای سازمان‌ها و مکان‌هایی نظیر بیمارستان‌ها، ادارات، بانک‌ها، ویلاها، شرکت‌ها و … است که به دلیل رعایت بهداشت در چنین مکان‌هایی می‌تواند استفاده زیادی گردد. حتی امروزه از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در مراکز توان‌بخشی، کنفرانس و نمایشگاه‌ها نیز استفاده می‌شود.

سفارش خرید کرکره برقی برای خرید انواع کرکره‌ها و درب‌های برقی اتوماتیک می‌توانید به سایت ارزان در مراجعه نمایید و انواع محصولات را در سایت مشاهده و سفارش دهید. قیمت کلی این محصولات به ابعاد درب، جنس ریل، نوع ریل، برند و شرکت‌های سازنده و … بستگی دارد. دو عامل اصلی تعیین کننده قیمت کرکره برقی امروزه تیغه و موتور کرکره کنترلی هستند و قدرت موتور و جنس تیغه برای ساخت کرکره ریموت کنترل استفاده می‌شود.

برای خرید انواع کرکره‌ها و درب‌های برقی اتوماتیک می‌توانید به سایت ارزان در مراجعه نمایید و انواع محصولات را در سایت مشاهده و سفارش دهید. قیمت کلی این محصولات به ابعاد درب، جنس ریل، نوع ریل، برند و شرکت‌های سازنده و … بستگی دارد. دو عامل اصلی تعیین کننده قیمت کرکره برقی امروزه تیغه و موتور کرکره کنترلی هستند و قدرت موتور و جنس تیغه برای ساخت کرکره ریموت کنترل استفاده می‌شود.

یکی از مصارف زیادی که انواع درب کرکره‌ای در جامعه دارد، کرکره برقی مغازه‌هاست. کرکره برقی ارزان دُر مغازه یا هر نوع کرکره برقی دیگری معمولاً با تیغه آلومینیومی سبک‌تر ارزان هستند و با تیغه آلومینیومی سنگین و فولادی نیز گران‌تر است و البته استفاده از تیغه پلی کربنات شفاف و رول گیتر نیز واقعاً در بازار گران‌تر از بقیه است.

از مزیت‌های اصلی این پرده‌ها می‌توانید به کارکرد سریع و آسان آن توسط کاربران اشاره کنیم. این پرده‌های برقی نیازی به تنظیم توسط شما ندارد و در طرح‌های مختلف و با توجه به سلایق افراد قابل انتخاب هستند. طرح و اندازه پرده‌ها البته روی قیمت آنها تأثیرگذار هستند. پرده برقی با استفاده از سنسور می‌تواند بدون ریموت هم کنترل شود. با این سنسورها می‌توانید برای باز و بسته شدن و جمع شدن پرده‌ها اقدام نمایید.

این پرده‌ها دوام زیادی دارد و می‌توانید به راحتی بدون کنترل دست آنها را تنظیم نمایید. دوام این پرده‌ها تا سال‌های زیاد عمر می‌کند و نیازی به خرید پرده برقی در طرح‌های دیگر ندارید و در زمان کم می‌توانید پرده‌های منزل و محل کارتان را تعویض نمایید.

قیمت پرده برقی پرده‌های معمولی نسبت به پرده‌های برقی قیمت ارزان‌تری دارند. امروزه پرده‌های مدرن و هوشمندی در بازار وجود دارند که قیمت‌های بسیار بالایی دارند. معمولاً پرده‌های ساده با دست باز و بسته می‌شوند و قیمت آنها بسیار ارزان‌تر از پرده‌های برقی هستند.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : دو شنبه 29 اسفند 1401 ساعت : 19:9
بازدید : 174

قو ایران

سایت های ثبت و درج آگهی رایگان و یا ستاره دار یکی از محبوب ترین ایده های تبلیغاتی صاحبان مشاغل بواسطه اینترنت می باشد. جهت اثبات این مدعا خوب است نیم نگاهی به برخی از سایت های تبلیغاتی رایگان و یا ستاره دار انداخته و آنان را مورد بررسی قرار دهیم. تنها کاری که لازم است بکنیم جستجوی عباراتی همچون «تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات اینترنتی رایگان و…» می باشد.

سایت های ثبت و درج آگهی رایگان قو و یا ستاره دار یکی از محبوب ترین ایده های تبلیغاتی صاحبان مشاغل بواسطه اینترنت می باشد. جهت اثبات این مدعا خوب است نیم نگاهی به برخی از سایت های تبلیغاتی رایگان و یا ستاره دار انداخته و آنان را مورد بررسی قرار دهیم. تنها کاری که لازم است بکنیم جستجوی عباراتی همچون «تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات اینترنتی رایگان و…» می باشد.

بی هیچ شکی نپرداختن هیچگونه هزینه ای در تبلیغات مقبول و مطلوب صاحبان مشاغل، اعم از اینترنتی و یا هر شغلی است. ولی موضوع اینجا می باشد که آیا هرگونه تبلیغات رایگان در سطح اینترنت مفید است؟ هدف از تبلیغ در اینترنتی جذب بازدید کننده حقیقی و افزایش بازدیدها بوده که در پایان فقط سود بردن نیست بلکه میتوان گفت که تبلیغات اینترنتی خوب و موفق و همچنین مناسب آن تبلیغاتی است که بتواند هر بازدید کننده ای را برای ورود به سایتتان ترغیب کند.

بی هیچ شکی نپرداختن هیچگونه هزینه ای در تبلیغات مقبول و مطلوب صاحبان مشاغل، اعم از اینترنتی و یا هر شغلی است. ولی موضوع اینجا می باشد که آیا هرگونه تبلیغات رایگان قو در سطح اینترنت مفید است؟ هدف از تبلیغ در اینترنتی جذب بازدید کننده حقیقی و افزایش بازدیدها بوده که در پایان فقط سود بردن نیست بلکه میتوان گفت که تبلیغات اینترنتی خوب و موفق و همچنین مناسب آن تبلیغاتی است که بتواند هر بازدید کننده ای را برای ورود به سایتتان ترغیب کند.

بی هیچ شکی نپرداختن هیچگونه هزینه ای در تبلیغات مقبول و مطلوب صاحبان مشاغل، اعم از اینترنتی و یا هر شغلی است. ولی موضوع اینجا می باشد که آیا هرگونه تبلیغات رایگان قو ایران در سطح اینترنت مفید است؟ هدف از تبلیغ در اینترنتی جذب بازدید کننده حقیقی و افزایش بازدیدها بوده که در پایان فقط سود بردن نیست بلکه میتوان گفت که تبلیغات اینترنتی خوب و موفق و همچنین مناسب آن تبلیغاتی است که بتواند هر بازدید کننده ای را برای ورود به سایتتان ترغیب کند.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 26 اسفند 1401 ساعت : 1:10
بازدید : 90215

گروه صنعتی آرتا چوب آریا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که چوب‌های مورد استفاده در ساخت و ساز ویلای چوبی دارد مقاومت آن در برابر آفات و حشرات مختلف است. بله درست متوجه شدید! همه ما گمان می‌کنیم که چوب ماده‌ای است که به مرور دچار پوسیدگی شده و حمله حشرات به آن منجر به ضعیف‌تر شدنش می‌شود در حالی که چوب‌های مورد استفاده در ساخت ویلا به دلیل فرآیندهایی که روی آن‌ها انجام می‌شود، دچار چنین مشکلی نشده و بعضاً عمر طولانی‌تری نسبت به مصالحی مثل بتون و فولاد نیز خواهند داشت. در ضمن پوسیدگی‌های قارچی نیز نمی‌تواند روی مقاومت و کارایی این مصالح منحصربه‌فرد تاثیر زیادی بگذارد. باید دانست استحکام و چگالی چوب است که استحکام کلی ویلا چوبی را تعیین می‌کند.

در مورد این مزیت خانه چوبی حتماً باید یادآور شویم که سازنده هیچ بنایی هیچ وقت نمی‌تواند ادعا کند ساختمان ساخته شده توسط او ضد زلزله است! زیرا با افزایش هر ریشتر به درجه زلزله، میزان تخریبگری این حادثه طبیعی 32 برابر خواهد شد و با وجود چنین موضوعی هیچ ساختمانی از شر زلزله در امان نخواهد بود.

آیا امکان دارد که برخی از سازندگان در ساخت خانه چوبی دست به تقلب بزنند کار نامعتبر ارائه کنند؟ جواب این پرسش قطعاً مثبت است. متاسفانه برخی از شرکت‌ها و مجموعه‌های غیر معتبر هستند که برای مثال با کم کردن از قطر دیوارها از مقدار چوب مصرفی در بنا کم می‌کنند یا این‌که دیوار را جوری احداث می‌‌کنند که بین دو جدار آن فاصله‌ی 15 تا 20 سانتی‌متری قرار داشته باشد. آن‌ها سپس فاصله‌ِ بین این دو جدار را با خاک اره پر می‌کنند که این کار قطعاً عملی غیرحرفه‌ای و نادرست است.

دیوارهای یک ویلا چوبی باید کاملاً با استفاده از الوار و چوب ساخته شوند. لازم به ذکر است که شرکت آمیتیس امرتات ویلاهای چوبی خود را با دیوارهایی به قطر 27 سانتی‌متر می‌سازد و از این نظر به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد که ساخت ویلا چوبی آن‌ها با بهترین کیفیت و درست‌ترین استانداردها انجام شده است.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : چهار شنبه 24 اسفند 1401 ساعت : 22:21
بازدید : 164

صفحات سایت

تعداد صفحات : 24