فلش مووی

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا

شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا از بدو تاسیس به صورت کاملا تخصصی در زمینه تامین لایسنس سیسکو برای محصولات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با زیرساخت شبکه و امنیت اطلاعات فعالیت نموده و در حال حاضر به عنوان بزرگترین تامین کننده لایسنس در ایران، امکان تامین لایسنس برای تمامی برندهای مطرح و شناخته شده موجود در جهان در حوزه شبکه و امنیت را دارا می باشد.

امروزه تحلیل داده‌ها و وقایع شبکه ها بعنوان یکی از اقدامات ضروری جهت شناسایی آسیب پذیری‌ها و حفظ امنیت کاربران بحساب میاید. در همین راستا، لایسنس اسپلانک به شما این امکان را می دهد که داده‌های جمع‌آوری شده از مؤلفه‌های زیرساخت IT یا تجارت خود را جستجو ، تجزیه و تحلیل و تجسم کنید.

امروزه تحلیل داده‌ها و وقایع شبکه ها بعنوان یکی از اقدامات ضروری جهت شناسایی آسیب پذیری‌ها و حفظ امنیت کاربران بحساب میاید. در همین راستا، لایسنس Splunk به شما این امکان را می دهد که داده‌های جمع‌آوری شده از مؤلفه‌های زیرساخت IT یا تجارت خود را جستجو ، تجزیه و تحلیل و تجسم کنید. این نرم افزار داده‌هایی را از وب سایت‌ها ، برنامه‌ها ، حسگرها ، دستگاه‌ها و غیره در اختیار شما قرار می دهد.

رویکرد مدیریت لایسنس HP در اوایل تاریخ شرکت، دو مؤسس مراحل رسمی مدیریت را تایید کردند و HP اولین شرکتی بود که از رویکرد “مدیریت با هدف” استفاده کرد. Packard و Hewlett به “مدیریت با راه رفتن در اطراف” مشهور بودند، و تا آنجا که ممکن است، به منظور درک نحوه عملکرد این شرکت به بیشتر بخشها بدون قرار ملاقات یا جلسات برنامه ریزی شده، هر چند وقت یکبار مراجعه می کردند تا کارگران خط، بتوانند با مدیران در ارتباط باشند.

معرفی لایسنس سیسکو ISE نرم افزار امنیتی Cisco Identity Services برای کنترل و مدیریت اتصال و ورود کاربران شناخته می شود که با استفاده از آن میتوانید سیاستها و محدودیتهای مختلفی را جهت احراز هویت و صدور اجازه دسترسی به شبکه برای هر کلاینت اعمال نمایید.

لایسنس روتر سیسکو امروزه و با معرفی لایسنس اسمارت سیسکو، مشتریان باید پس از خریداری تجهیزاتی خود اقدام به گزارش دادن لایسنس Router خود به این شرکت نمایند. البته برروی روترهای بر مبنای IOS XE، مشتریان میتوانند با استفاده از راهکار Permanent License Reservation سیسکو و یا PLR License، تجهیزات خود را با استفاده از یک کد دائمی و منحصر بفرد

درباره Tenable نظارت مستمر شبکه را برای شناسایی آسیب‌پذیری‌ها، کاهش ریسک، اطمینان از انطباق و پاسخ به تهدیدات فراهم می‌کند. همچنین به تیم‌های فناوری اطلاعات کمک می‌کند تا آسیب‌پذیری‌های ابری را مدیریت کنند. Tenable می‌تواند به شما کمک کند تا یک برنامه امنیت ابری را طراحی کنید که به تیم‌های توسعه ‌دهنده و تیم‌های امنیتی سازمان شما برای حفظ امنیت و استانداردها، این امکان را می‌دهد سریع پیش بروند.

یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در حوزه مانیتورینگ شبکه، ManageEngine License ( لایسنس ManageEngine ) می باشد. این نرم افزار با قابلیت استفاده در سطح بالا با بیش از ۴۰،۰۰۰ مشتری در سراسر جهان، از چارچوب های بزرگ مدیریت شبکه به حساب می آید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : پنج شنبه 18 خرداد 1402 ساعت : 1:13
بازدید : 115

خرید کلایمر تهران کلایمر

خرید کلایمر صفر تهران کلایمر، قدیمی ترین و معتبرترین شرکت کلایمری در ایران می باشد که از سال 1385 در این زمینه فعالیت می کند. در این شرکت، همه مدل از کلایمرهای موجود و روز دنیا برای خرید وجود دارد. که می توانید، متناسب با سلیقه و هزینه خود، آن ها خریداری کنید.

خرید کلایمر دست دوم این شرکت، علاوه بر فروش کلایمر های صفر به مشتریان خود، فروش کلایمر های دست دوم را نیز ارائه می دهد. پس اگر قصد خرید کلایمر دست دوم را نیز دارید. کافیست با این شرکت در تماس باشید. کلایمر های دست دوم این شرکت، که قبلا توسط این شرکت خریداری شده اند یا توسط خود این شرکت به فروش می رسند، همگی در حد صفر هستند.

خرید کلایمر تهران کلایمر داشتن سازه ای برای رسیدن به ارتفاعات از روزگار های قدیمی جزو نیاز های جوامع مختلف بوده تا اینکه بعد از جنگ جهانی دوم و تخریب شهر ها این نیاز بیشتر احساس شد تا مهندسین با طراحی های خود تلاش کردن سرعت،دقت و هزینه کار در ارتفاعات را کاهش دهند و بهترین ایده استفاده از داربست ها بود.

خرید کلایمر https://tehrankelaymer.com/Buy-Climber مدل اسپایدر، مست کلایمبر و اسکان کلایمبر برای پروژه های بسیار سنگین می باشد. که هزینه آن ها بسیار زیاد می باشد. اگر قصد خرید کلایمر خارجی را دارید، باز هم این شرکت، بهترین پیشنهاد برای شما می باشد. ما در این شرکت، همه کلایمر های خارجی را می توانیم برای شما فراهم کنیم.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1402 ساعت : 1:8
بازدید : 113

کیف پول لجر رمزیتال

خرید کیف پول لجر (Ledger) اگر از قدیمی های بازار رمز ارزها هستید، بدون شک نام ولت لجر به گوشتان خورده است. کیف پول لجر (Ledger) یکی از قدیمی ترین ولت های سخت افزاری معتبر است که در سال 2014 توسط یک شرکت فرانسوی به دنیای ارزهای دیجیتال معرفی شد. این کیف پول سرد به دلیل امنیت قابل قبول و قابلیت های کاربردی که داشت توانست خیلی زود نظر تریدرهای زیادی را به خود جلب کند.

در حال حاضر قیمت کیف پول لجر نانو ایکس در وب سایت رسمی Ledger، 149 دلار و قیت کیف پول لجر نانو اس معادل 59 دلار است. با توجه به اینکه امکان خرید مستقیم کیف پول لجر از کمپانی سازنده برای ایرانیان داخل کشور وجود ندارد، کاربران ایرانی نمی توانند انواع کیف پول سخت افزاری لجر را به همان قیمتی که در وب سایت اصلی کمپانی Ledger درج شده است، خریداری کنند.

کیف پول لجر رمزیتال یک کیف پول سخت افزاری ارزهای دیجیتال است که توسط کمپانی Ledger در فرانسه ساخته شده است. این کیف پول کلیدهای خصوصی شما را بر روی یک تراشه امن به صورت آفلاین نگه داری می کند. ولت سرد لجر ظاهری شبیه به یک فلش دارد و از درایوهای USB برای مدیریت رمز ارزها استفاده می کند. این ویژگی نفوذ هکرها و بدافزارها را به حداقل می رساند.

کیف پول نانو https://ramzital.com/ledger-products ایکس یک کیف پول سخت افزاری قیمت بالا است که قابلیت های متعدد زیاد و سطح امنیت بالایی دارد. این کیف پول مانند سایر محصولات کمپانی لجر نظیر لجر نانو اس، با استقبال زیاد سرمایه گذاران روبرو شد. امنیت بالای ولت سرد لجر ایکس و توانایی آن در دریافت و ارسال بیش از 1300 دارایی و توکن رمزنگاری شده باعث محبوبیت زیاد آن شده است.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : پنج شنبه 11 خرداد 1402 ساعت : 1:57
بازدید : 114

مدیریت پروژه آنلاین بهتایم

نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم، ارائه خدمت جدیدی از شرکت بهساد با بیش از ۲۱ سال‌ سابقه است. بهساد دارای سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف است. این موضوع باعث شده است که علاوه بر تسلط بر دانش تئوریک مدیریت پروژه، از لحاظ عملیاتی و تجربی نیز یکی از مجهزترین تیم‌های توسعه نرم‌افزارهای این حوزه محسوب شویم.

بهساد نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین با سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف با ارائه بهتایم قصد دارد این تجربه را در راستای یاری رساندن به افراد و سازمان‌هایی که به دنبال بهبود بهره‌وری هستند، به کار گیرد.

نرم افزار کنترل پروژه بهتایم، ارائه خدمت جدیدی از شرکت بهساد با بیش از ۱۸ سال‌ سابقه است. بهساد دارای سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف است. این موضوع باعث شده است که علاوه بر تسلط بر دانش تئوریک مدیریت پروژه، از لحاظ عملیاتی و تجربی نیز یکی از مجهزترین تیم‌های توسعه نرم‌افزارهای این حوزه محسوب شویم.

گانت چارت (Gantt Chart) که معمولاً در مدیریت پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد، یکی از محبوب‌ترین و موثرترین روش‌های نمایش فعالیت‌ها (وظایف یا رویدادها) در طول زمان است. در سمت چپِ نمودار، لیستی از فعالیت‌ها و در قسمت بالا مقیاس زمانی مناسبی قرار می‌گیرد. هر فعالیت با یک نوار نشان داده می‌شود. موقعیت و طولِ نوار تاریخ شروع، مدت زمان و تاریخ پایان فعالیت را منعکس می‌کند.

نرم افزار گانت چارت آنلاین نرم افزارهای گانت چارت نسخه دسکتاپ مناسب مدیرانی هستند که دوست دارند به صورت جداگانه و بدون به اشتراک‌گذاری برنامه و زمانبندی، پروژه را برنامه‌ریزی کنند. اما نرم افزارهای گانت چارت آنلاین موجب سهولت در اشتراک‌گذاری می‌شوند و از برنامه‌ریزی مشترک پروژه پشتیبانی می‌کنند.

با ظهور این نرم افزارها، مدیران پروژه دریافتند که می‌توانند با نرم افزارهای گانت چارت راحت‌تر نمودارهای گانت خود را ایجاد و بروزرسانی کنند. در ابتدا بسیاری از مدیران پروژه از برنامه‌های دسکتاپ استفاده می‌کردند و بسیاری هنوز هم این کار را می‌کنند. اما امروزه نرم افزارهای گانت چارت آنلاین ایجاد شده‌اند.

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه فارسی – بهتایم بهتایم نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین فارسی است که برای مدیریت پروژه مجهز به امکانات متعددی است. در بهتایم می‌توانید پروژه‌ها، فعالیت‌ها و اعضای تیم را تعریف کنید، فعالیت‌ها را به اعضای تیم اختصاص دهید

دانلود نرم افزار مدیریت پروژه به شما امکان می‌دهد هر تعداد که در نظر دارید کاربر، پروژه و وظیفه تعریف کنید. این امکان را دارید که به کاربران دسترسی‌های متفاوتی بدهید. (‌‎با تعریف گروه کاربری در منوی Group) سپس، می‌توانید کاربران مناسب را به پروژه‌ها / وظایف اختصاص دهید و به اعضای تیم خود اجازه دهید زمان صرف شده بر روی وظایف خود را پیگیری کنند.

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1402 ساعت : 1:16
بازدید : 141

نوین پارتیشن

پارتیشن شیشه ای با توجه به نوع فریم، شیشه و یراق آلات در انواع مختلف تولید و قیمت گذاری می شود که در این صفحه از وبسایت نوین پارتیشن به توضیحات کامل در خصوص پارتیشن شیشه ای و قیمت آن پرداخته ایم. قیمت پارتیشن شیشه ای درج شده در سایت به روز بوده و شامل کلیه هزینه ها ( هزینه متریال ، یراق ، حمل و نصب ) می باشد.

پارتیشن شیشه ای تک جداره بیشتر مناسب دفاتر کار مدرن و نیمه مدرن می باشد و اگر سبک دکوراسیون شما بصورت کلاسیک هست ، ممکن است گزینه مناسبی نباشد. برای دفاتر کار با دکوراسیون کلاسیک پارتیشن های چوبی و ام دی اف گزینه های مناسبتری هستند. همچنین درصورت انتخاب پارتیشن ام دی اف برای سبک مدرن ، می بایست از رنگ های مناسب با دکوراسیون مدرن برای ام دی اف استفاده شود. ام دی اف های شرکت تیسان ، و پاک چوب و پدیده با فینیشینگ استون ، گزینه های بسیار مناسبی برای سبک مدرن می باشد که در طیف رنگ گسترده موجود می باشد.

رنگ فریم پارتیشن شیشه ای فریم های تولید شده توسط نوین پارتیشن در سه رنگ مشکی ، سفید و رنگ آلومینیوم موجود می باشد. انتخاب رنگ فریم بستگی به سلیقه مشتریان عزیز دارد ، اما از نظر اصول طراحی دکوراسیون ، بهتر است رنگ فریم ، مخالف رنگ محیط انتخاب شود. در صورتیکه سقف و دیواره ها و یا کف محل ، رنگ تیره باشد برای فریم رنگ روشن و در صورتیکه سقف و دیواره ها و کف رنگ روشن باشد ، بهتر است برای فریم رنگ مشکی انتخاب گردد. هم رنگ بودن فریم با رنگ محیط ، جذابیت پارتیشن را کم می کند.

تقریبا در تمامی پارتیشن های شیشه ای موجود در بازار ایران از شیشه سکوریت استفاده می شود. در پارتیشن فریم لس از شیشه سکوریت 10 میل و در پارتیشن های دوجداره آلومینیوم و شیشه از شیشه سکوریت 6 میل استفاده می شود. سکوریت کردن فرآیندی است که مقاومت شیشه را 6 الی 8 برابر بیشتر می کند و درصورت شکستن به تکه های کوچک ایمن تبدیل می بشود. بعد از سکوریت شدن شیشه هیچ تغییری روی شیشه نمی توان ایجاد کرد.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 29 ارديبهشت 1402 ساعت : 1:45
بازدید : 143

هزینه گرفتن پاسپورت دومینیکا های لیپ

شهر روسو،پایتخت کشور دومینیکا معمولاً پرطرفدارترین شهری است که در سفر به دومینیکا انتخاب می شود. شهری پر از فضای گردشگری خاص به همراه زیبایی های طبیعی و جذابیت های ویژه و درجه یک! سفر به دومینیکا بهشت استوایی جهان کسانی که سفر به دومینیکا را انتخاب کرده اند می دانند که نیاز به پاسپورت دومینیکا دارند.پیشنهاد ما برای سفر به این کشور، بازدید از شهر زیبای روسو یعنی پایتخت دومینیکا است. شهری که در اطراف دریاچه کارائیب قرار دارد. این شهر دنیایی از رنگ و زیبایی را در خود جای داده است.البته پرواز به دومینیکا به منظور بازدید از شهر پورتسموث نیز صورت می گیرد. این شهر دومین شهر بزرگ دومینیکا محسوب می شود و حالت بندری دارد.

 اگر در سفر به دومینیکا علاقه زیادی به دیدن کاخ های تاریخی دارید می توانید این منطقه را انتخاب کنید. هنوز هم بیشترین دلیل اخذ پاسپورت دومینیکا به منظور گردشگری و بازدید از سواحل آرامش بخش دومینیکا و البته بیش از ۱۴۰ کشور جهان بدون ویزا است. شهر کالیبیشی یکی از شهرهای بی نظیر دومینیکا محسوب می شود که با ساحل آرامش بخش خود توانسته نظر بسیاری از مسافران را جلب کند. این شهر پر از جنگل و فضای دیدنی و سرسبز است.به طور کلی کالیبیشی یکی از شهرهای دیدنی در دومینیکا است که زبانزد خاص و عام بوده و به زوج های جوان پیشنهاد می شود. پرواز دومینیکا به مقصد کالیبیشی بیشتر در ایام بهار و تابستان دیده می شود.

 اگر قصد شما ورود به دنیای اقتصادی دومینیکا است پس از اخذ پاسپورت دومینیکا و ورود به این کشور سری به شهر سالیسبوری بزنید. این شهر در ساحل غربی جزیره کارائیب کوچک قرار گرفته است. روستاگردی نیز بخشی از برنامه سفر به دومینیکا محسوب می شود و ماهوت روستایی زیبا با بافت سر سبز و دل انگیز در سواحل غربی دومینیکا یکی از جذاب ترین دیدنی های این منطقه محسوب می شود. جدیدترین قیمت پاسپورت دومینیکا های لیپ: تعرفه های مختلفی برای خرید بلیت و پرواز به این کشور وجود دارد.تعرفه ها بر اساس فصل سفر سنجیده می شود.یکی از دلایلی که سبب شده تا این روزها سفر به دومینیکا بسیار جذاب و درجه یک باشد، بازدید از آبشار ویکتوریا است.

 آبشار ویکتوریا یکی از آبشارهای دیدنی و بسیار جذاب در این منطقه محسوب می شود. این آبشار در پارک ملی این کشور قرار دارد. از سوی دیگر آبشار ویکتوریا از میان یک صخره وارد یک استخر وسیع می شود. دیدن چنین فضایی قطعاً برای همه افراد دل انگیز است. قیمت پرواز به دومینیکا بر اساس زمان سفر، فصل سفر، شهری که انتخاب می شود و سایر امکانات اعم از هتل و … ارزیابی می شود. گاه نیز طرح های تخفیف برای قیمت اخذ پاسپورت دومینیکا در نظر گرفته می شود. بنابراین پاسپورت دومینیکا را آماده کنید و منتظر روزهای طلایی باشید که قرار است در پارک ملی مرون ترویس بگذرانید. این پارک از مکان های عجیب و خوف انگیز در دومینیکا محسوب می شود. پارک مرون به عنوان جواهر دومینیکا شناخته شده است.

 وقتی وارد پارک می شوید،ارکیده های وحشی و بسیار دل انگیزی را مشاهده خواهید کرد. جنگل های سرسبز در این منطقه کاملاً به چشم می خورند.پارکی بیش از ۱۷ هزار هکتار با چشمه های آب گرم و حوضچه هایی که قطعاً زیبایی آن را کامل کرده اند. اخذ پاسپورت دومینیکا در سه گام برای سفر بدون ویزا به دومینیکا و کشورهای اروپایی نیاز به اخذ پاسپورت دومینیکا دارید. بنابراین در ابتدا نیاز به درخواست پاسپورت دارید، سپس باید مدارک خود را تنظیم کنید و در نهایت موعد پرواز خود را مشخص کنید. قیمت سفر به دومینیکا در برخی از فصول سال گران است. مثلاً برای بازدید از دریاچه بویل که به عنوان دریاچه سبز خاکستری شناخته می شود، قطعاً زمان بسیار مهم است. قیمت پرواز به دومینیکا در فصول گرم سال به نسبت فصول سرد فرق می کند پس باید این موضوع را به دقت بررسی کنید و سپس برنامه سفر بچینید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 ساعت : 19:26
بازدید : 151

خرید قطعات موبایل اصل از فونی شاپ

امروزه شاهد استفاده روز افزون از موبایل های هوشمند هستیم، موبایل ها از قطعات بسیار زیاد و بسیار کوچکی تشکیل شده اند که خراب شدن هر کدام از آن ها ممکن است باعث اختلال و حتی کار نکردن دستگاه بشود.

کمپانی ها سعی می کنند اجزای موبایل را به بهترین صورت سر هم کنند و متریال مورد استفاده از بهترین نوع باشد تا عمر مفید دستگاه ها طولانی باشد.

اما به دلیل سهل انگاری ممکن است گوشی آسیب ببیند و یک یا چندین قطعه خراب شود.

بهترین قطعات موبایل با قیمت متناسب

شما باید در خرید قطعات موبایل بسیار دقت کنید.

خرید اجناس بی کیفیت و غیر اصل نه تنها مزیتی ندارد، بلکه ممکن است موجب آسیب به قطعات دیگر شود.

برای مثال استفاده از باتری بی کیفیت ممکن است باعث آسیب و حتی سوختن بُرد موبایل شود.

سعی کنید برای خرید قطعات موبایل به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

یکی از بهترین فروشگاه هایی که در زمینه فروش قطعات موبایل فعالیت می کند فونی شاپ است. اجناسی که در این فروشگاه اینترنتی می توانید پیدا کنید قیمت بسیار مناسب تری نسبت به دیگر فروشگاه ها خواهند داشت.

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که بعد از خرید قطعات جانبی مانند شیشه لنز دوربین باید چکار کنیم.

شما دو راهکار دارید، یک اینکه می توانید با جست و جویی ساده در اینترنت روش تعویض قطعه مورد نظر را پیدا کنید و خودتان دست به کار شوید.

دوم شما می توانید قطعه خریداری شده از فونی شاپ را به تعمیر گاه های معتبر ببرید و درخواست کنید کار را برای شما انجام دهند.

بسیاری از تعمیرات، مانند تعویض درب پشتی گوشی موبایل و تعویض لنز دوربین کار مشکلی نیستند و شما با کمی تحقیق و حوصله خودتان در منزل می توانید آن ها را انجام دهید.

اما در کار های تخصصی تر که تعمیر آن ها حساس است بهتر است به تعمرگاه موبایل مراجعه کنید.

معرفی و خرید قطعات موبایل 

درب پشت گوشی موبایل

درب پشت گوشی موبایل در زیبایی |

اگر درب پشتی دچار شکستگی شود ممکن است در نگاه اول خیلی مشکل ساز نباشد.

به جز از بین رفتن زیبایی، یکی از مهم ترین عواملی که بعد از شکستگی درب پشتی باید به آن توجه کرد از بین رفتن قابلیت ضد آب بودن موبایل است.

درب پشتی گوشی موبایل قیمت زیادی ندارد و شما می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه فونی شاپ بهترین درب پشت گوشی موبایل را خریداری کنید.

قاب و شاسی گوشی موبایل

بر خلاف تصور بسیاری از مردم قاب و شاسی گوشی موبایل صرفا یک در برای محافظت از باتری نیست! دو نوع قاب وجود دارد.

  • قاب جلویی
  • قاب پشتی

اجزای مختلف گوشی روی قاب و شاسی پشتی قرار می گیرند و این قطعه از قطعات دیگر محافظت می کند.

همچنین روی این قاب شماره سریال 15 رقمی یا IMEI دستگاه هک شده است.

چند نمونه از قطعاتی که روی قاب و شاسی گوشی موبایل قرار می گیرند:

  • باتری
  • آنتن
  • ویبراتور
  • میکروفون

قاب جلویی همان قابی است که در زیبایی موبایل تاثیر بسیاری دارد.

اگر رنگ گوشه های موبایل رفته است و یا در اثر زمین خوردن قاب شکسته باشد می توانید با جست و جو در فونی شاپ بهترین قاب و شاسی گوشی موبایل را پیدا کنید و سفارش دهید.

شیشه لنز دوربین موبایل

یکی از حساس ترین نقاط مقابل ضربه دوربین موبایل هست.

دوربین گوشی های امروزی به دلیل بزرگ بودن و بیرون زدگی زیاد بسیار آسیب پذیر هستند.

حتی در بسیاری از موارد شیشه های دوربین گرد و غبار می گیرند و باعث کدر شدن عکس ها می شوند.

تنها راه حل این مشکل تعویض شیشه لنز دوربین است. این شیشه محافظ لنز دوربین است.

برای خرید شیشه لنز دوربین به ارزان ترین قیمت می توانید به وب سایت فروشگاه فونی شاپ که فروشگاهی تخصصی در زمینه لوازم و قطعات موبایل است مراجعه کنید.

خشاب مموری و سیم کارت

این قطعه محل قرار گیری مموری و سیم کارت است که معمولا در دیواره کناری تلفن های هوشمند جای گذاری شده اند.

معمولا مموری و سیم کارت روی یک خشاب قرار می گیرند اما در مدل هایی هم خشاب مموری و خشاب سیم کارتجدا است.

بسیاری از خشاب ها دارای سه جایگاه هستند.

دو جایگاه برای سیم کارت و یک جایگاه برای مموری کارت.

این خشاب ها به دلیل نازک بودن بسیار آسیب پذیر هستند و هنگام جای گذاری آن باید دقت کنید.

اگر به هر دلیلی خشاب مموری و سیم کارت تلفن هوشمند شما دچار مشکل شد بهتر است سری به وب سایت فروشگاه فونی شاپ بزنید، این فروشگاه بهترین محصولات را با بهترین قیمت به مشتری ارائه می دهد.

معرفی بهترین مرکز فروش قطعات موبایل

بازار اینترنتی و استفاده از دیجیتال خرید کلیه لوازم مورد نیاز را بسیار ساده کرده، البته در این میان افراد سودجو با سواستفاده از اعتماد مشتریان سبب سلب رضایت از اجناس و اطمینان مشتریان از فروشندگان شده اند به همین دلیل لازم است پیش از خرید اطلاعات کاملی در رابطه با بهترین مرکز خرید قطعات موبایل داشته باشید.

فونی شاپ به عنوان یکی از بهترین مراکز در سراسر سر کشور با داشتن سابقه درخشان در جهت کسب رضایت مشتریان آماده فروش و ارسال هر لوازم جانبی موبایل می باشد.

https://fonishop.com/product-category/mobile-phone-parts/

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 ساعت : 19:16
بازدید : 139

شرایط گرفتن پاسپورت دومینیکا های لیپ

 آبشار ویکتوریا یکی از آبشارهای دیدنی و بسیار جذاب در این منطقه محسوب می شود. این آبشار در پارک ملی این کشور قرار دارد. از سوی دیگر آبشار ویکتوریا از میان یک صخره وارد یک استخر وسیع می شود. دیدن چنین فضایی قطعاً برای همه افراد دل انگیز است. قیمت پرواز به دومینیکا بر اساس زمان سفر، فصل سفر، شهری که انتخاب می شود و سایر امکانات اعم از هتل و … ارزیابی می شود. گاه نیز طرح های تخفیف برای قیمت پاسپورت دومینیکا های لیپ در نظر گرفته می شود. بنابراین پاسپورت دومینیکا را آماده کنید و منتظر روزهای طلایی باشید که قرار است در پارک ملی مرون ترویس بگذرانید. این پارک از مکان های عجیب و خوف انگیز در دومینیکا محسوب می شود. پارک مرون به عنوان جواهر دومینیکا شناخته شده است.

 وقتی وارد پارک می شوید،ارکیده های وحشی و بسیار دل انگیزی را مشاهده خواهید کرد. جنگل های سرسبز در این منطقه کاملاً به چشم می خورند.پارکی بیش از ۱۷ هزار هکتار با چشمه های آب گرم و حوضچه هایی که قطعاً زیبایی آن را کامل کرده اند. اخذ پاسپورت دومینیکا در سه گام برای سفر بدون ویزا به دومینیکا و کشورهای اروپایی نیاز به اخذ پاسپورت دومینیکا دارید. بنابراین در ابتدا نیاز به درخواست پاسپورت دارید، سپس باید مدارک خود را تنظیم کنید و در نهایت موعد پرواز خود را مشخص کنید. قیمت سفر به دومینیکا در برخی از فصول سال گران است. مثلاً برای بازدید از دریاچه بویل که به عنوان دریاچه سبز خاکستری شناخته می شود، قطعاً زمان بسیار مهم است. قیمت پرواز به دومینیکا در فصول گرم سال به نسبت فصول سرد فرق می کند پس باید این موضوع را به دقت بررسی کنید و سپس برنامه سفر بچینید.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 ساعت : 17:39
بازدید : 154

اخذ پاسپورت دومینیکا آسان

صنعت توریسم از دیگر صنایع مهم این کشور است که به دلیل آتشفشانی بودن طبیعت این جزیره و در نتیجه محدودیت در سواحل ، رشد این صنعت در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای کارائیبی کند تر است. با این حال اکوتوریسم در این کشور که از صنایع روبه رشد و قابل سرمایه گذاری به خصوص برای مهاجران است. به دلیل وجود کوه های بلند و جذاب با مناظر جنگلی ، چشمه های آب گرم ، دریاچه ها و آبشار ها تبدیل به یکی از عالی رتبه ترین مقاصد توریستی شده است. همچنین صنایع تبدیلی این کشور در سالهای اخیر رونق گرفته است و صنایع صابون سازی ، روغن نارگیل، کفش و مبلمان سازی، رنگ سازی ، نوشیدنی رام و صنایع دستی از صنایع پویای دومینیکا می باشد. از دیگر بخش های اقتصاد این کشور که آن را تبدیل به قطب تامین سرمایه در جهان کرده است صنعت بانکداری این کشور است که با همکاری بانکهای بزرگ جهان در بخش های بانکداری خارجی و فرآیندهای پرداخت اقدام به فعالیت تحت وزارت دارائی این کشور می کند. دیگر بخش های عمده اقتصادی دومینیکا شامل جنگلداری و تجارت چوب ، ماهیگیری ، پرورش دام و معدن ( که عمدتا شامل سنگ آهک و خاک رس است) می باشد.

اگر به لیست قدرتمندترین پاسپورت‌های دنیا نگاهی بیندازید،نام کشورهایی نظیر امارات متحده عربی،سوئد،آلمان یا کره جنوبی را مشاهده خواهید کرد.با این حال نکته‌ای که شاید کمی عجیب باشد،قرار گرفتن پاسپورت دومینیکا در رده های بالای این لیست طولانی است. علی‌رغم ماهیت ناشناخته این کشور،جالب است بدانید اخذ پاسپورت دومینیکا توانسته جایگاه خوبی در این رتبه بندی داشته باشد.در حال حاضر پاسپورت امارات با ۱۸۰ امتیاز در صدر است و پاسپورت دومینیکا با ۱۳۲ امتیاز در جایگاه سی ‌ام قرار دارد.برای آگاهی بیشتر بد نیست بدانید پاسپورت ایران نیز با ۵۱ امتیاز در رده ۸۶ جای دارد.همین موضوع کافی است حس کنجکاوی ما پیرامون این کشور ناشناخته برانگیخته شود.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 ساعت : 15:51
بازدید : 160

طراحی ویلا سیکاس

طراحی ویلا سیکاس در شمال به دلیل شرایط آب و هوایی و طبیعت منحصر به فردش نیازمند رعایت یک سری اصول می باشد که مختص موقعیت جغرافیایی این منطقه می باشد. به طور کلی، ویلا به ساختمانی می گویند که بالاترین کیفیت فضایی را داشته باشد مکانی که نمی توان در آپارتمان های معمولی پیدا کرد. به دلیل اینکه بیشتر ویلا های موجود در شمال عموما برای استفاده در آخر هفته ها و تعطیلات می باشد، طراحی آن باید به گونه ای باشد تا احساسی منحصر به فرد و متفاوت را به فرد منتقل کند.

در دنیای پر مشغله ی امروزه، پیدا کردن مکانی برای به دست آوردن آرامش جزء الویت های ما انسان ها شده است مخصوصا کسانی که در مناطق شلوغ زندگی می کنند و یا زندگی پر استرسی دارند. به دلیل اینکه غالب مردم در خانه های کوچک و در مناطق شلوغ و پر جنب و جوش زندگی و فعالیت می کنند، تقاضا برای داشتن خانه های مستقل و ویلایی در مناطق دنج و آرام به شدت افزایش یافته است. گذراندن آخر هفته ها، اوقات تعطیل و یا کسانیکه تمایل دارند دوران بازنشستگی خود را در مکانی آرام و به دور از شلوغی سپری کنند این مقاله می تواند کمک کننده باشد زیرا ما قصد داریم تا شما را با انواع طراحی و ساخت ویلا در مناطق مختلف ایران و شرایط متنوع آشنا کرده و دیدی کلی درباره ی این موضوع در اختیارتان قرار دهیم.

به طور کلی طراحی ویلا خاص در شمال شامل دو نوع ویلای ساحلی و ویلای جنگلی می باشد که هر کدام کیفیت و اصول خاص خود را دارند. زیرا هر کدام منظره ی خاص خود را دارند و همچنین از مهمترین ویژگی در آنها تفاوت دمایی و رطوبتی می باشد. علاوه بر موارد بالا، قرار گیری این منطقه در بین رشته کوه های البرز و دریای خزر باعث ایجاد شرایطی فوق العاده برای علاقه مندان به ساخت ویلا شده است همچنین توجه به نکاتی مانند تاثیر تابش نور خورشید، جریان باد، مصالح سازگار با اقلیم می تواند برای سازندگان و طراحان ویلا کمک کننده باشد.

ویلا ها در انواع بسیار متنوعی ساخته می شوند که در این پاراگراف ما قصد داریم نمونه های پر تکرار را برایتان شرح دهیم. بسته به شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی و امکانات موجود طراحی ویلا https://sikaas.com/villa/ می تواند تغییر کند. در نظر داشته باشید که خواسته ی شما به عنوان مشتری و یا صاحب ملک به شدت تاثیر گذار است زیرا هدف از ویلا و یا بنای مورد نظر رفع نیاز های شما و برآورده کردن خواسته های شما می باشد


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : شنبه 23 ارديبهشت 1402 ساعت : 23:17
بازدید : 159

صفحات سایت

تعداد صفحات : 24